گزارش مرکز جاسوسی اسرائیل از توانایی موشکی یمن-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

گزارش مرکز جاسوسی اسرائیل از توانایی موشکی یمن

یک مرکز جاسوسی صهیونیستی تاکید کرد یمنی‌ها موشک‌ها و پهپاد‌هایی دارند که به راحتی به اراضی اشغالی می‌رسند.
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۹ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 22
کد خبر: ۲۵۰۹۹۳

به گزارش راهبرد معاصر، منابع اطلاعاتی فاش کردند واضح است که قدرت یمنی‌ها در سال‌های اخیر به طور قابل توجهی افزایش یافته است و آنها خود را به ابزار‌های جنگی به ویژه پیشرفته، مانند موشک‌هایی که قادر به حمله به اهداف در اراضی اشغالی هستند، مجهز کرده اند.

 

براساس گزارش سما الاخباریه، تلویزیون رژیم صهیونیستی با ادعای اینکه طی سال‌های جنگ با ائتلاف عربی، آمریکایی و صهیونیستی جنبش انصارالله یمن توانست سلاح و ابزار‌های جنگ را از ایران دریافت کند، اذعان کرد: اما آنها در سال‌های اخیر خط تولید محلی موشک، پهپاد و سایر سلاح‌های پیشرفته را در خاک یمن ایجاد کرده اند.

 

یکی از مراکز جاسوسی رژیم صهیونیستی نشان داده است که یمنی‌ها دارای موشک‌های بالستیک از نوع قدس ۲ و قدس ۳ هستند که بردی بالغ بر ۲۰۰۰ تا ۱۳۰۰ کیلومتر دارند و می‌توانند به طور مؤثری اهدافی را در اسرائیل مورد اصابت قرار دهند.

 

براساس گزارش این مرکز صهیونیستی یمنی‌ها همچنین دارای زرادخانه بزرگی از پهپاد‌ها هستند که می‌توانند به راحتی خود را به اراضی اشغالی برسانند، مانند پهپاد صمود ۳ که بردی بین ۲۰۰۰ تا ۱۵۰۰ کیلومتر دارد. در همین راستا برد پهپاد الواعد به ۲۲۰۰ تا ۲۰۰۰ کیلومتر می‌رسد.

 

طی ۹ ماه اخیر رژیم صهیونیستی سعی کرده است تا دامنه جنگ از شمال و جنوب سرزمین‌های اشغالی فراتر نرود تا صهیونیست‌های مرکزنشین بتوانند زندگی عادی خود را در شهرهای بزرگ فلسطین اشغالی ادامه دهند.

 

اما حمله بامداد جمعه مقاومت یمن به مرکز تل‌آویو این معادله را تغییر داد و دامنه جنگ را به مرکز سرزمین‌های اشغالی منتقل کرد. در پاسخ به این حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی میادین نفتی یمن در بندر الحدیده را هدف قرار دادند./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده